Sukhothai: The Old City - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Wouter en Annemieke - WaarBenJij.nu Sukhothai: The Old City - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Wouter en Annemieke - WaarBenJij.nu

Sukhothai: The Old City

Door: Wouter en Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Wouter en Annemieke

28 Juli 2010 | Thailand, Sukhothai

Na een heerlijke Thaise massage in Chiang Mai is het weer tijd voor een update.

De 26ste zijn we per lokale bus naar Sukhothai gegaan. Annemieke moest eerst nog aan het idee wennen, maar toen we 1ste klas konden reizen waren we er snel uit. De busreis vertrok wel vroeg, om 7.10 uur. na anderhalf uur stopte de bus en moesten we eruit, We kregen een onbijt: rijst met gebakken ei! Rond 13:00 uur kwamen we in Suthothai aan en hebben we een heerlijk guesthouse met zwembad genomen. Verder hebben we dit dagje lekker gerelaxt bij het zwembad. De volgende dag vroeg op en met de lokale bus voor 20 bath naar het historische park. Daar een fiets gehuurd ( een hele mooie roze voor annemieke) en naar het park gefietst. Bij de ingang bleek de intree gratis ivm Budda Lent Day. Dat scheelde toch weer 700 Baht. Na lekker rond gefietst te hebben gingen we opzoek naar een tempel buiten het park. Deze bleek echter niet te vinden. Gelukkig waren we op tijd terug gegaan want het begon niet lang daarna te stortregenen. We hebben de regen afgewacht in een leuk restaurantje, waar we hebben gegeten, gepoold en gedart, voordat we weer naar het guesthouse gingen.

De volgende dag weer vroeg op om met de bus naar Chiang Mai te gaan. Nu was het een 2de klas bus en was het een stuk drukker. Er moesten zelf een aantal Thaien staan. Gelukkig zaten wij prima.

Morgen gaan we Chiang Mai verkennen op een scooter en overmorgen gaan we op 2 daagse trekking. Daarna horen jullie weer van ons.

Kusje Wouter en Annemieke.

• 28 Juli 2010 - 17:40

Papsie En Mamsie:

Je moeder is helemaal niet jaloers op jullie Thaise massage :-)
    En Pauline wil die roze fiets wel eens zien. Veel plezier met jullie trekking tocht en we wachten opnde foto's.

• 28 Juli 2010 - 18:09

Eefje:

Klinkt allemaal heel goed, lekker relaxt. Veel plezier nog!

x

• 28 Juli 2010 - 18:15

Hans Post:

Leuk die verslagen. We herkennen het direct. Veel plezier nog. Kijk jullie straks wel uit bij de GOUDEN DRIEHOEK??
    Als je souveniers wil kopen doe het dan in Chiang Mai en Chiang Rai. Gr. Hans en heleen

• 28 Juli 2010 - 18:22

Lijn En Lien:

Hoi Miek en Wouter,

we zijn benieuwd of de thaise massage net zo lekker is als de turkse massage!
    Have fun en doe voorzichtig ;)

Kuss

• 28 Juli 2010 - 19:04

Tante Aukje:

Top!
    Gaat lekker daar zeg.
    Fijn dat jullie genieten, maar eh jammer van het weer ;-))
    Liefs,
    tante Aukje

• 28 Juli 2010 - 19:14

Jan:

Wat vervelend zeg voor jullie . . . al die verplichte leuke dingen ;-)

• 28 Juli 2010 - 19:18

Oma Tini:

Wat leuk om jullie reisverslag te lezen. Jullie genieten volop denk ik. Fijn hoor!
    Kijk naar het volgende verslag uit.
    Groeten van oma

• 29 Juli 2010 - 08:33

Pake En Beppe:

fantastisch om te lezen. veel plezier en liefs. be careful

• 29 Juli 2010 - 10:51

Charlotte:

Zwemmen bij een waterval, fietsend de koningin zien, winkelen, fietsen op een roze fiets, relaxen bij een zwembad, gratis een historisch park binnen gaan vanwege Budda Lent Day, klinkt als een echt rotleven;) Gelukkig hadden jullie regen, kon je de regen afwachten in een leuk restaurant!!hihihihi..
    Oh leuk op de scooter, maken jullie wel veel foto's?(A)
    Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen!
    dikke kus Charlotte

• 30 Juli 2010 - 18:15

Mattijn:

Was de massage met of zonder happy ending? :P

groetjes Mat

• 31 Juli 2010 - 09:51

Tante Henny:

Het klinkt fantastisch allemaal. Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag en misschien nog wat fotos?
    Veel plezier nog !!

liefs,tante Henny